Det jag inte säger högt

I wanna be your little, your little kitten.

Kategori: Mina Tankar

Jag är en kitten. 
En liten kitten.

Jag behöver husse. 

Jag vill att du sitter och håller om mig när jag tittar på serier. 
Jag och min stora teddy tycker om ditt sällskap. Vi vill gärna prata om hur mycket vitycker om serien och vem som är våran favoritkaraktär. 


Jag vill att du kliar min bakom öronen och gosar med mig. 
För jag behöver och uppskattar all närhet du vill ge mig


Jag behöver dina armar runt mig när jag sover. 
Då känner jag mig som tryggast och kan slappna av helt ordentligt. Det är då jag sover som tryggast och det är då mardrömmarna håller sig borta. 


Jag vill sitta på golvet och måla i mina målarböcker, läsa min bok, sitta vid dina knän och känna att du finns där, även om vi kanske inte säger något till varandra. 


Jag vill att du köper ost till mig.
Jag älskar ost! Om du köper ost till mig så vet jag att du tycker om mig och då känner jag mig uppskattad. 


Jag vill bli tillsagd när jag har gjort något fel. 
För jag vill lära mig.

Straffa mig om jag är för busig - Ibland vet jag inte när to much är to much.
Belöna mig när jag har vart duktig - jag försöker faktiskt. 

Jag vill leka med ditt hår, vira mina armar och ben runt dig, pussa dig på kinden, bita dig i halsen och sniffa dig i nacken. 
Det är så jag visar min uppskattning, att jag tycker om dig. 

 

 

Kommentera inlägget här: